Puisi Seorang Gadis

A collection of series in life translated in poetry.

My Photo
Name:
Location: Subang Jaya, Selangor, Malaysia

Heyho ! :)

Friday, September 12, 2008

Puisi ini puisi aku,
Bukan engkau bukan sesiapa
Ya puisi ini mmg punya aku
tetapi sahabat,
sememangnya ia tentang engkau.

_______________________________________________________

Sahabat,
Ketewasan aku bukan berarti tewasnya dikau.
Jadi janganlah kau terus berpaling.
Berhentilah berlari dan kecapi apa yang dihati.
Kerna sahabat, memori takkan dapat kau tewaskan.

Biar aku jatuh, biarkan aku berguling sayang.
Yang hanya aku mahu,
"Senyuman yang terukir di hatimu"
Tetapi wahai sahabat,
pesanan aku hanyalah satu.
"Treasure what you have in life, hold on to them and never let go."


1 Comments:

Blogger niz said...

Eh poem for me takde ke?

January 30, 2009  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home