Puisi Seorang Gadis

A collection of series in life translated in poetry.

My Photo
Name:
Location: Subang Jaya, Selangor, Malaysia

Heyho ! :)

Friday, September 12, 2008

Introduksi II

Salam.
Sebagai pembuka kata, aggap shj aku manusia biasa. Bukan tuhan bukan keajaiban, tetapi hanya seorang gadis yang meluahkan perasaan melalui puisi. Kau boleh ambil apa sahaja dalam hidup aku, tapi jangan lah kau berlarikan puisi-puisi aku dan kwn2 sehati aku. Merekalah sumber kehidupan aku, dan mari sini, perdengarkanlah kisah hidup aku.

And this is a short poem i made, just to show how grateful i am to be alive, how grateful i am to be surrounded by wonderful people and to have such strength for me to live.


"Tuhan,
Aku berterima kasih kerana diutuskan angin,
Kerana angin menjadi mekanisme antara aku dan Kau,
Walau hanya secelik mata, Walau hanya sealas kata,
Aku tetap berterima kasih.
Bukan niat menyalahkan hidupku ini,
tetapi hanya berterima kasih atas kasih yang Kau beri."




Mahu berkawan? click sini www.myspace.com/frhdnhmdzbr

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home